Sunday, November 14, 2010

Sempurnakah kita

Salam,

"We are not perfect" mmg itu adalah kenyataan yang kadang kala tidak dpt di terima oleh sesetengah org. Certain ppl think they are so perfect but for me org yang berfikiran mcm tuh maybe ade something wrong sumewhere hehehe (jahat tak aku nih)..tapi tu la, pendapat aku mmg mcm tuh, so bg sape yang tak dpt menerima this statement mintak maaf la yek..kadang2 ketidaksempurnaan seseorg itu bukan menjadikan seseorg itu insan yang lemah tapi boleh menjadikan pelengkap kepada sesuatu keadaan yang lain (hmmm susah gak aku nak explain nih)..takpela as long as aku boleh menerima keadaan ini aku rase i always be at safe side insyaAllah :) Aku mengaku aku mmg banyak kelemahan and sememangnye what ppl say about me always true.."You are too negative", "You are bla bla bla"..mmg aku akui aku mmg quite a negative person..aku rase aku jadik camtu sebab aku taknak kecewa jika sesuatu yang aku harapkan by thinking positif way will not come the way i want it to be..for me, at least biar kite dpt fikirkan apekah consequence yang bakal berlaku daripada kite mengharapkan ketidakpastian yang bakal kita hadapi (isk aku sendiri tak paham ngan ayt aku nih huhuh..takpela just keep writing :) tapi ape2 pun i'll try my best tu overcome some of my "ketidaksempurnaan" tu InsyaAllah...tapi ape2 pun "I'm happy with what i am and there is no turning back for all the things i've done so far ".....

No comments:

Post a Comment