Monday, June 28, 2010

Saya buat kije tau???

Nape ade org yang suke bising a.k.a busybody
suke hati akula nak borak ke, nak jalan ke
yang penting aku buat kije...
takkan nak duk kat opis buat kije 24/7
aku pun ade perasaan nak borak2 gak
bukan dia aje yang borak
kalu dia borak takpe
tension tul la ...
isk tak paham nape ade org yang perangai mcm nih
suke cakap org tapi diri sendiri tak jaga
bukan nak cakap aku nih bagus sgt
tapi at least aku tau aku camne
please la..don't be hipokrit..
i don't like la
arggghhhhhhhhhh....

**sib baik aku dah lali ngan peel yang mcm nih**

PEacE No War#$%&^

2 comments:

  1. ermm..benda2 camnilah yang buat kite rasa tak best langsung nak g office..
    cuti satu hari, bila malam tiba je rasa stress sbb esok kena g keje..
    siang tadi syok je buat keje kat rumah..
    best je rasanye..
    takde org kacau..
    takde nak serabut ngan org..huhuhu

    ReplyDelete
  2. haah...agaknye awak x invite dia join borak sama la tu kot..sebab tu dia bising2...nway, sib baik kite pun dah imun ngan peel dia tu...

    ReplyDelete