Wednesday, July 28, 2010

Rehat sebentar..


Ohh saya sgt malas buat kije arinih

Dari pagi tadi saya asyik memandang c/s yang sama aje

tak bergerak2..jap2 kepala saya akan menoleh kekanan hehehe

layan movie (4 movie sekali gus) :p "jgn marah ye bos!"

alasan kami ialah "Nak try TV baru" hahaha

konon2 mcm evaluation gak la..tgk performance TV ekekeke

hmmmm kami bertiga mmg takleh nak concentrate buat kije

sorang tgk movie smbil belajar bahasa Jepun

Sorang lagi buat c/s yang sama mcm saya smbil tgk movie gak

bagus, bagus

Sekali sekala activity camni perlu utk menghilangkan stress

untuk menclear kan segala masalah yang serabut dlm kepala hotak nih


Sakit pinggang saya semakin menjadi2

rase tak larat sgt..tapi kadang2 rase sakit tu akan hilang sendiri

tapi kalu duduk lama sgt dia akan dtg balik huhuuh

dah 2 hari asben saya ngelat utk picit blkg saya

kalu arinih dia ngelat gak, hmmmm mmg saya akan kenekan dia nnt

hahahaha (gelak jahat saya)

Jam baru menunjukkan pukul 4pm

still ade masa 3 jam baru sy boleh pulang ke rumah

oooooooooooooooooooo tidak

saya dah buhsan sgt nih

malam nih nak mkn ape yek

hmmmmmmmmmmm-
-the end-

1 comment: