Monday, April 26, 2010

Monday blues

ngantuknye hari ni wpun dah masuk kul 12pm huhuhu..arinih tak rase nak lunch sebab pagi² lagik dah bfast nasi ngan sutun hehehe..pagik tadik pun susah nak bgn tdo, papa pun takleh nak bukak mata..arinih punch pun tepat² kul 9.30am...mmg ingat dah kene potong gaji dah sebab lambat tapi nasib baik la sempat :) budak2 pun bgn lmbt arinih tapi disebabkan muqri bocor and dzara ade *poop so terpakse la mandi kan diaorg b4 gie kije...as usual skang nih tanggungjawab papa dah bertambah sket sebab kene mandikan muqri hehehe...mama just mandikan dzara jek :) okla takde la terasa kelam kabut sgt bile tugas dpt dibahagikan :)



hmmm bermula la pagi isnin yang blues...smpi² jek diaorg baru jek abis dgr monday meeting kat zone sebelah...then terus bukak pc and tgk email2 yang dtg...as usual the 1st thing yang aku buat ialah bukak FB hehehe...rase mcm dah jadik habits la plak bile masuk opis jek kene berFB dulu...bukannye nak post ape2 pun just nak tgk updates terbaru dr kengkawan yang aktif berFB nih..takde updates yang menarik sgt la, hmmmm nak buat ape lagik eh???..As usual aku amik walkman dlm beg and start la mendengar lagu2 koleksi papa...ade certain lagu yang bising2 tu mmg aku takleh dgr langsung...aku pun tak tau lagu tu pasal ape...dgr suare jerit2 ade la...biasenye aku just layan lagu2 indon dlm nih jek...

-layan................................................................-

No comments:

Post a Comment