Wednesday, April 14, 2010

W.H.Y


W.H.Y???


1. kenapala ade org yang tak tahu nak jaga hati org lain dlm dunia nih??

2. kenapala ade org yg suke pilih "bulu" dlm dunia nih??

3. kenapala ade org yang suke menyusahkan org lain dlm dunia nih??

4. kenapala ade org perangai ntah ape²???

.

.

.

.


hmmm kalu list down sume W.H.Y nih mmg banyak sgt kan...hmmm ntahlah...tak suke betul kalu jupe ngan org² camnih..tak pasal² kite akan mengata org tuh n ngan tak semene² org tu akan dapat xtra pahala huhuhuhu....tapi maybe ade gak org yang tak suka kat kite kan hahahaha...tu la suke sgt ngata kat org, padahal kene kat diri sendiri *toink*


hmmm bile ingat balik zaman dolu², mesti ade dlm group kite nih yang tergolong dalam golongan W.H.Y nih..rasenye setiap tempat yang pernah diterokai ade jek manusia yang ntah ape²...isk bile ingat balik, mmg dah banyak sgt dah D.O.S.A aku kat org...tula bak kata pepatah "kerana mulut badan binasa"..kalu nak mintak maap mesti pelik plak rasenye..mesti org tu akan bertanye balik kat kite "Ape dosa ko kat aku nih??" hmmmm mesti terkebil² kite nak menjawabkan...so ape kah cara terbaik eh utk mintak maaf nih huhuhu...


uish susah gak soalan aku nih...aku rase jwb MATH lagik senang bile terkene soalan subjektif cam gini, ape² marila kite cube berubah demi masa depan yang cemerlang ekekeke...InsyaAllah

"When there's a will, there's a way" (betul ke tak pepatah aku nih, hentam jela :p)


- The end -


1 comment:

  1. manusia banyak ragam..
    rezeki kita lah dpt jumpa ngan org yang be'ragam-ragam' ni...huhuhu

    ReplyDelete